آخرین بروز رسانی: 13ام تیر, 1403

دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی

دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی دریل پیچ […]

دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی

دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی  یکی دیگر از محصولات موفق شرکت بزرگ هیلتی است. هیلتی بزرگترین برند ابزار آلات صنعتی حوزه ی ساختمان برای کشور آلمان می باشد. برند هیلتی مناسب ترین ابزار پیچ گوشتی برای سوراخ کاری و نصب تجهیزات برقی را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کرده است. این برند معتبر در سراسر دنیا بخصوص در کشورمان ایران طرفداران زیادی دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A صحبت کنیم. این دریل پیچ گوشتی دارای حالت سوراخ کاری دورانی و پیچ بستن می باشد. بسیاری از پیمانکاران صنعتی مانند صنعت چوب از این دریل در کانال سازی، کابینت کاران  و کناف کاران مورد استفاده قرار می دهند.

حداکثر سرعت در دریل پیچ گوشتی شارژی هیلتی مدل SFC 22-A،  1800 دور بر دقیقه است. همچنین وزن این دریل برابر است با 1.7 و میزان حداکثر دامنه سوراخ کاری در این دریل 13 میلی متر بر روی فلز می باشد. یکی از مناسب ترین دریل پیچ گوشتی شارژی این دریل می باشد چرا که دارای وزن و میزان بالانس در ان عالی است و به راحتی توسط کاربران قابل حمل نقل می باشد. همچنین این دریل دارای چراغ می باشد که در محل های تاریک به راحتی می توان از آن استفاده کرد و محیط مورد نظر را روشن نمود. یکی دیگر از خصوصت هایی که این دریل پیچ گوشتی دارد کلید دیمر دار ان است که باعث می شود به راحتی سرعت سوراخ کاری توسط اپراتور تنظیم گردد.  در زیر به بررسی سایر ویژگی های این دریل پیچ گوشتی می پردازیم.

نقد و بررسی ویژگی های دریل پیچ گوشتی SFC 22-A

دریل پیچ گوشتی SFC 22-A  برای سوراخ کاری اجسام چوبی و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دریل دارای چندین کاربرد می باشد و دارای سه نظام اتومات است. این دریل پیچ گوشتی دارای دامنه وسیعی از سرمته و سنباده های چرخشی و دیگر وسایل جانبی را به خود پذیرا می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دریل پیچ گوشتی مجهز بودن به کلاچی به جهت کنترل کردن گشتاور می باشد که این امکان را به کاربر می دهد که بتواند میزان گشتاور درستگاه را خودش تنظیم نماید.  این دریل پیچ گوشتی به دلیل این که قابلیت جابه جایی دارد یکی از بهترین و محبوب ترین ابزار کار صنعتگران می باشد. این دریل وزن کم و جمع و جور است و می توانید در هر مکانی که نیاز داشتید ان را جا به جا کنید و برای باز و بسته کردن پیچ های مختلف از آن استفاده نمایید. همچنین در مکان هایی که فاقد برق می باشد می توان از این دریل پیچ گوشتی استفاده کرد.

ویژگی‌های دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی

  • کارکرد عالی و کاربردی بودن این دستگاه
  • اپراتور به راحتی می تواند از آن استفاده کند.
  • طراحی ساده و جمع و جور بودن آن
  • تنظیم سرعت دستگاه توسط خود اپراتور
  • دارای چسبندگی درون خطی
  • قابلیت اندازه گیری عمق پیچ ها برای اتصال
  • مناسب برای پیمانکاران صنعت چوب
  • مناسب برای چفت و بست کردن پیچ ها بر روی قاب های فلزی و چوبی در روی دیوارها و سقف ها
  • دارای کلید چپ گرد و راست گرد است که باعث می شود که مته به راحتی بیرون بیاید.
  • دارای قابلیت استفاده از مته های گردبر تا سایز 82 میلی متر می باشد.
  • ویژگی دیگر این دریل شارژی به کار بردن باتری با آمپر ساعت بالا در بازه ی طولانی مدت می باشد.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از دریل هیلتی:

  • زمانی که می خواهید از دریل های هیلتی استفاده نمایید بایستی که نکات ایمنی را رعایت نمایید تا از خطرات و آسیب های احتمالی که ممکن است با آن مواجه شوید به دور بمانید و از آن جلوگیری نمایید.
  • هنگام استفاده از دریل مواظب باشید.
  • هنگامی که کار خود را دریل پیچ گوشتی انجام دادید آن را در باکس مخصوص به خود قرار دهید و در جای ثابتی نگهداری نمایید.

نگهداری از دریل هیلتی:

همانطور که می دانید تمامی ابزار آلات نیاز به نگهداری دارند. با نگهداری و مراقبت از آنها باعث افزایش طول عمر دستگاه می شوید. به همین دلیل باید از آن به دقت مطالعه نمایید.

  • بعد از این که کار خود را تمام کردید ، دریل را در باکس و جعبه ی مخصوص به خود قرار دهید و در محیطی سرپوشیده و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری نمایید.
  • مراقب باشید که برای تمیز کردن دستگاه از محلول های مخصوص به خود استفاده نمایید. و مراقب باشید که از هر گونه محلولی استفاده نکنید.
  • در صورت خرابی سعی کنید آن را به نمایندگی ها ببرید و درست کنید.

خرید دریل پیچ گوشتی شارژی مدل SFC 22-A هیلتی

همانطور که می دانید امروزه برای خرید محصولات اورجینال از هر برندی کار سخت و پیچیده ای می باشد و چندان آسان نیست زیرا که فروشندگان زیادی وجود دارد که محصولات فیک و نامعتبر را وارد بازار می کنند. به همین علت قبل از این که شروع به خرید کنید می بایست که یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید و خرید خود را بدون استرس و با اطمینان انجام دهید. فروشگاه رضوتولز یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ابزار آلات و وارد کننده برند بزرگ هیلتی از کشور آلمان می باشد. این فروشگاه معتبر نمایندگی هیلتی در ایران را بر عهده دارد و شما می توانید خریدهای خود را بدون واسطه و با خیال راحت و با هزینه مناسب از این فروشگاه انجام دهید. لازم به ذکر است که این فروشگاه اینترنتی امکان خرید حضوری را برای مشتریان خود فراهم نموده است که آنها با خیال راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند. آدرس فروشگاه رضوتولز و تلفن های تماس آن در زیر آمده است. از طریق شماره هایی که در زیر قرار داده شده است می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و راهنمایی ها و مشاوره های رایگان را از آنها بخواهید. همچنین از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی هیلتی در ایران

آدرس: خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا – پاساژ تبریز – پلاک 6

تلفن های تماس :

66714171 (021)

66721209 (021)

شایان ذکر است که برند بزرگ هیلتی  هر ساله در تلاش است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا دستگاه های خود را با توجه به نیازهای روز کاربران به روزرسانی نماید که این بروز رسانی ها علاوه بر شکل ظاهری شامل، بالا بردن قدرت و کیفیت در این دستگاه ها می باشد.

دسته‌بندی: درباره محصولات