آخرین بروز رسانی: 13ام تیر, 1403

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 همانطور که در مقاله […]

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12

همانطور که در مقاله های پیشین در مورد محصولات قدرتمند برند هیلیتی صحبت کردیم در این مقاله می خواهیم در مورد یکی دیگر از شاهکارهای هیلتی به نام اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 صحبت کنیم و از مشخصه های این محصول و نحوه ی کارکرد و عملکرد این اره بپردازیم. در ادامه این مقاله همراه من باشید.

مشخصات اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 دارای 12 ولت می باشد که برای عملیات مربوط به تخریب و برش به کار می رود. از این اره برای مکان هایی که سختی زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال در موادی مانند چوب، پلاستیک، دیوار خشک،

پانل طولی این اره به اندازه 16 میلی متر می باشد و فرکانسی برابر با 2900 ضربه در دقیقه دارد.

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 یک اره ی جمع و جور می باشد و در مکان های و فضاهای محدود به کار می رود. همچنین این اره بسیار سبک است و برای کاربرانی که از این اره استفاده می کنند خستگی زیادی را به همراه ندارد. برای کارهایی طولانی و پربار از این اره مورد استفاده قرار می گیرد. این اره دارای ارگونومی بهبود یافته است که این یکی از مهمترین مزیت ها و مشخصات خوبی است که باید یک اره دارا باشد. خوشبختانه برند مهم هیلتی هر سال مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با توجه به نیازهای دنیا و کاربران هر سال در حال توسعه ی محصولات خود می باشد ، و این یکی از بهترین ویژگی هایی است که شرکت بزرگ هیلتی دارد و از همین رو باعث جذب افراد زیادی که در حوزه ی صنعت فعالیت دارند این برند معتبر دارای آنها جایگاه خاصی را دارد  به طوری که برای خرید محصولات هیلتی درنگی نداشته باشند.

این اره برای استفاده کاربران بسیار راحت است و آنها با خیال راحت و امن می توانند به راحتی آن را جابه جا نمایند. تغییرات سریعی در تیغ اره آن ممکن می باشد و موتور این اره بدون برس می باشد.

تقریبا می توان گفت که این اره به حداقل ترین میزان زمان برای سرویس و تعمیر و نگهداری از این اره در زمان خرابی به کار می رود.

اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 برای تخریب در مکان های دور از دسترس برای کاربران به کار می رود مانند پشت دیگ های بخار، زیر سینک ظرف شویی، در پشت روشویی حمام و دستشوییف در شفت های باریک و برای کارهایی که مربوط به سقف می باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ی مهمی که در مورد اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 باید به آن توجه نمود از این قرار است که برای برش در متریال های مختلف به صورت های متفاوت و قطر متفاوتی را مورد برش قرار می دهد. برای مثال در مواد چوبی برش در آنها تا ضخامت 30 میلی متر انجام می گیرد. در لوله های که از جنس فولاد هستند تا قطر 30 میلی متر و در قطعات پلاستیکی و پارتیشن های سبک نیز به صورت متفاوت مورد برش قرار می گیرد. و  موقع کار با این اره آن را باید مورد دقت و بررسی قرار دهید.

خرید اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12

نکته مهی که در مورد خرید اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12 باید مورد دقت و بررسی قرار بگیرد این هست که باید از فروشگاه های اینترنتی معتبر این محصول را خریداری نمایید.

همچنین قبل از خرید اینترنتی محصولات هیلتی سعی کنید در ابتدا از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و نیاز ها و حوزه فعالیتی خود را در خصوص محصولات هیلتی بیان کنید. چرا که با بیان نیاز شما و حوزه ای که فعالیت دارید ممکن است محصولی که شما مد نظر دارید با محصولی که نیاز کاری شما را برآورده می کند متفاوت باشد به همین علت در ابتدای خرید سعی کنید که یک مشاوره رایگان در این خصوص از کارشناسان ما دریافت نمایید.

کارشناسان فروش محصولات هیلتی رضوتولز شما را در خرید و استفاده و حتی نحوه تعمیر و نگهداری محصول مورد نظر راهنمایی می کنند. شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ ، تلگرام با ما در ارتباط باشید.

خدمات پس از فروش خرید اره شاژی هیلتی HILTI SR 2-A12

همانطور که می دانید برند هیلتی یکی از مهمترین و معتبر ترین برندهای دنیا در حوزه صنعت می باشد. این برند در بین ایرانی ها محبوبیت ویژه ای دارد و همه کاربران و استفاده کنندگان از این برند راضی هستند. همچنین قابل ذکر است که با توجه به قیمت بالایی که این برند دارد، ( این ضرب المثل قدیمی ما ایرانی ها که هر چیز گرانی بی علت نیست ) را باید بدانیم که برای هر چیزی یکبار هزینه می کنیم. پس با خیال راحت می توانید محصولات برند هیلتی را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی رضوتولز از نمایندگان محصولات برند هیلتی در ایران می باشد. این فروشگاه علاوه بر خرید اینترنتی امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان و کاربران فراهم نموده است. برای خرید محصولات هیلتی به صورت حضوری می توانید از طریق آدرسی که در سایت درج شده می توانید خرید خود را به صورت حضور یانجام دهید.

مجموعه رضوتولز و نمایندگی محصولات برند هیلتی

مجموعه رضوتولز با همکاری با متخصصین مجرب و نیروهای جوان، پا به عرصه محصولات برند هیلتی و تعمیر و عیب یابی ابزارآلات برند هیلتی گذاشته است. این مجموعه در زمینه فروش و همه خدمات مربوط به ابزار آلات را به صورت تخصصی به شما ارائه می دهد. همچنین این مجموعه همه محصولات و خدمات هیلتی را به صورت بدون واسطه و با قیمت های مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند. برای اطلاع از محصولات و خدمات تعمیر و نگهداری از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

دسته‌بندی: درباره محصولات