آخرین بروز رسانی: 13ام تیر, 1403

چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED در این مقاله می […]

چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی دیگر از محصولات پر قدرت کمپانی بزرگ هیلتی صحبت کنیم. حتما در موقع کار با ابزار آلات صنعتی و هیلتی نیاز خود را به یک چراغ روشنایی حس کردید و نبود چراغ روشنایی ممکن است در کار و سرعت و حتی استفاده از ابزار مورد نظر را با اختلالات و مشکلاتی روبرو کند . استفاده از چراغ کار هیلتی  SL 2-A22 LED باعث می شود که در انجام کارها سرعت بالاتری داشته باشید و همچنین از روشنایی های سنتی که احتمال خطر در آنها وجود دارد نیز برحذر باشید. در این جا ما می خواهیم یک چراغ روشنایی برای انجام بهتر و آسان و بهینه در زمان و مختص کارهای صنعتی را به شما معرفی کنیم که از محصولات معتبر برند معروف هیلتی می باشد. در ادامه مقاله با من همراه شوید تا به خصوصیات و نحوه کارکرد این چراغ روشنایی هیلتی بپردازیم.

ویژگی های چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

  • روشنایی ان 500 لومن می باشد.
  • دارای وزن 5 کیلوگرم
  • این چراغ کار به صورت بی سیم می باشد و در محیط هایی که نور کم و یا اصلا نوری ندارند مورد استفاده قرار می گیرند و نور را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کنند.
  • باتری این چراغ روشنایی با یک بار شارژ به مدت سه روز کاری دوام می آورد و زود تمام نمی شود.
  • باتری آن لیتیوم یونی است و به مدت سه روز کاری نیاز به شارژ ندارد.
  • چراغ ال ای دی ان قابل چرخش می باشد و به اندازه 360 درجه می چرخد.

نمایندگی و خدمات پس از فروش محصولات برند هیلتی در رضوتولز

فروشگاه اینترنتی رضوتولز از نمایندگان برند معروفن هیلتی در ایران می باشد. برای خرید محصولات این برند معتبر می توانید از طریق شماره هایی که در سایت درج شده است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم در خصوص ابزاری که می خواهید تهیه نمایید را از آنها بخواهید. تمامی قطعاتی و لوازم یدکی ابزار های هیلتی در فروشگاه رضوتولز موجود می باشد. لازم به ذکر است که برای تعمیر ابزارهای هیلتی مواظب باشید که از لوزام یدکی متفرقه استفاده نکنید چرا که ابزار شما را با مشکلات بیشتری روبرو می کند و تعمیر را بی نتیجه می کند.

در خصوص تعمیر و سرویس ابزارهای هیلتی می توانید از تعمیرگاران با تجربه رضوتولز بهره مند شوید. برای ارتباطات بیشتر با مجموعه رضوتولز از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

نگهداری از چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

همان‌طور که می‌دانید تمامی ابزار آلات نیاز به نگهداری و سرویس دارند، برای افزایش دادن طول عمر دستگاه می‌بایست از آن به‌ خوبی نگهداری شود به همین دلیل به نکاتی که برای نگهداری از محصولات برندهیلتی بیان شده می پردازیم و از شما می خواهیم که این نکات را در مراقبت از دستگاه و ابزارهایی که تهیه می کنید به کار ببرید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی شود.  با هم به این نکات می پردازیم:

  1. دقت داشته باشید که بعد از این که کارتان با چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED  تمام شود آن را در جعبه ی مخصوص به خود قرار دهید و در جای مناسب که نور خورشید نباشد از آن مراقبت نمایید.
  2. هنگامی که می خواهید این چراغ کار را تمیز نمایید مواظب باشید که از متریالی که مناسب این کار می باشد استفاده نمایید.
  3. سعی کنید از موادی که در باکس مورد نظر وجود دارد برای تمیز کردن آن استفاده نمایید.
  4. در صورت خرابی و یا نیاز به تعمیر سعی کنید از طریق نمایندگی های مجاز این کار را انجام دهید. همچنین این فروشگاه دارای تعمیر و سرویس ابزار آلات هیلتی می باشد که در طی تماس تلفنی می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان تعمیر و نگهداری بخواهید.

قیمت چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

برای اطلاع از قیمت ابزارهای هیلتی می توانید از طریق تلفن های درج شده در سایت و همچنین شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. به دلیل نوسانات در بازار ارز می توانید قیمت به روز آن را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش مطلع شوید.

خرید چراغ کار هیلتی SL 2-A22 LED

برای خرید محصولات برند هیلتی می توانید از طریق آدرس اینترنتی https://rezotools.com/  وارد قسمت محصولات برند هیلتی شوید و ابزار مد نظر را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. لازم به ذکر است که در صورتی که قبل از خرید محصولات هیلتی سوالی دارید می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

66714171 (021)

66721209 (021)

همچنین این فروشگاه امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است بدین صورت که برای خرید حضوری به آدرسی که در سایت درج شده که البته من در زیر آن را آورده ام می توانید حضور یابید و خرید خود را انجام دهید.

آدرس حضوری فروشگاه اینترنتی رضوتولز :

خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سیناپاساژ تبریز – پلاک ۶

دسته‌بندی: مقالات

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه