آخرین بروز رسانی: 13ام تیر, 1403

دریل برقی مدل UD 4 هیلتی

دریل برقی مدل UD 4 هیلتی دریل برقی مدل UD […]

دریل برقی مدل UD 4 هیلتی

دریل برقی مدل UD 4 هیلتی یکی دیگر از محصولات موفق کمپانی بزرگ هیلتی می باشد. این برند یکی برند آلمانی است. از آنجایی که کشور آلمان یک کشور صنعتی است و کمپانی هایی که در این کشور می باشد همگی پیشرفته ترین محصولات را تولید و به بازار صنعت جهان عرضه می کنند.  دریل برقی مدل UD 4 هیلتی یکی از دریل هایی است که برای مصارف خانگی و سبک مورد استفاده می باشد. این محصول دارای مته های گرد فلز تا قطر 68 میلیمتر می باشد. دریل برقی UD 4 هیلتی یک دریل دورانی در گروه  دریل هایی با وزن یک کیلوگرم می باشد که برای سوراخکاری انواع فلزات؛ چوب و استیل  مورد استفاده و کاربرد می باشد. مته هایی که در این دریل مورد استفاده قرار می گیرد از نوع بدون شیرا بوده و دارای سه نظام دستی و بدون شیار می باشد و مته به کمک آچاری که همراه دستگاه است محکم می شود.

قدرت دریل برقی مدل UD 4 هیلتی برابر با 450 وات می باشد و دارای سه نظام 10 میلیم تری آچاری است. بیشترین میزان گشتاور در این دریل 12 نیوتن می باشد و حداکثر سرعت در آن 3200 دور در دقیقه است.

این دریل بسیار مورد استفاده و کاربرد می باشد و برای سوراخکاری روی چوب، فلز و بتن با ظرفیت های 68، 10 و 10 میلی متر می باشد. دریل UD 4 هیلتی دارای کلید دیمری می باشد که این امکان را برای کابر فراهم می کند که سرعت سوراخکاری دستگاه را به صورت دستی تنظیم نماید. و در صورت کار کردن مداوم با دستگاه، دارای کلیدی به استم قفل کن می باشد که می توان دستگاه را قفل نماید.

سیستم گردش در این دریل به صورت چپ گرد و راست گرد می باشد و وجود کلید چپ گرد و راست گرد در این دریل باعث می شود که مته در داخل دستگاه گیر نکند و با تغییر جهت، به راحتی از داخل سطح سوراخکاری بیرون بیاید.

نقد و بررسی دریل برقی UD 4

دریل برقی UD 4 هیلتی همانطور که از نامش پیداست قابلیت چکشی و ضربه زدن در هنگام چرخش را دارا می باشد. عملکرد و سازوکار دریل های چکشی به گونه هستند که در هنگام گردش مته، ضربات به صورت عمودی به آن وارد می شود. از دریل برقی UD 4 هیلتی برای سطوحی که دارای سختی و ضخامت زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال بیشتر در مصالح ساختمانی.

ساختار و طراحی این دریل ها مانند دریل های ساده می باشد با این تفاوت که دریل های چکشی را می توان روی سوراخ کاری ضربه ای تنظیم کرد. شرکت های سازنده این دریل ها عموما برای تسلط و راحتی کاربر برای کار با این دریل ها، روی دستگاه محلی را به عنوان دسته کمکی در قسمت جلوی دریل در نظر گرفته اند. توصیه و پیشنهاد کارشناسان رضوتولز در زمینه لوازم یدکی محصولات هیلتی این است که از برندهای متفرقه استفاده نکنید. چرا که استفاده از مته و قلم چهار شیار از برندهای متفرقه برای محصولات هیلتی باعث صدمه زدن به قلم دان دستگاه می شود. پیشنهاد می کنیم از در این زمینه از مته و قلم برند هیلتی و یا در صورت نبودن این برند از برندهای اروپایی مانند دیاجر و بوش استفاده نمایید.

نحوه‌ی استفاده از دریل هیلتی :

همانطور که می دانید استفاده و کار کردن با دستگاه های هیلتی بسیار آسان است ولی می بایست در هنگام استفاده از این دستگاه مواردی را رعایت نمایید تا بالاترین بهره را از این دستگاه ها ببرید. در هنگام استفاده از دریل با توجه به سطحی و متریالی که می خواهید آن را سوراخ نمایید مته را انتخاب نمایید.

·        در مرحله ی اول سطح مورد نظرتان را مشخص نمایید.

·        سپس سطح مشخص شده ی آن را از هر نوع آلودگی ایی برطرف و تمیز نمایید.

·        دستگاه را روی سطح مورد نظر قرار دهید به گونه ای که دستگاه کامل بر روی سطح تنظیم شده باشد. این کار باعث می شود که روی سطحی که می خواهید تخریب کنید، تسلط بیشتری داشته باشید.

·        حال دستگاه دریل را به برق وصل نمایید.

·        هنگامی که سیم و یا قطعات دستگاه دچار مشکل شد، آن را تعویض نمایید.

·        دسته دریل دارای عایق الکتریکی است که به شما کمک می کند که در هنگام وجود برق به کاربر آسیبی وارد نشود.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از دریل هیلتی :

 جهت استفاده از دریل های هیلتی بایستی نکات ایمنی را رعایت نمایید تا از خطراتی که باعث آسیب های احتمالی هنگام کار با این دریل های می شود را جلوگیری نمایید.

·        در زمانی که می خواهید کار با دریل را شروع کنید در مرحله اول بایستی از تجهیزات ایمنی مانند ماسک، دستش، عینک وکلاه ایمنی استفاده نمایید.

·        از ریختن مایعات روی دریل خودداری نمایید، اول آن را خاموش نمایید و سپس این کار را کنید. و اگر دریل شارژی است باتری آن را خارج نمایید.

·        در هنگام کار با این دریل ها از لباس های فری سایز و گشاد پرهیز نمایید.

·        از فشار دادن زیباد دریل ها جلوگیری نمایید زیرا باعث شکستن و گیر کردن مته می شود.

خدمات پس از فروش محصولات هیلتی

در صورتی که برای خرید محصولات هیلتی نیاز به شماروه دارید ، می توانید از طریق برنامه اجتماعی تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و همچنین شماره هایی که در سایت ثبت شده اند با کارشناسان رضوتولز ارتباط برقرار نمایید. مجموعه رضوتولز در صورت نیاز شما به  سرویس و تعمیر و نگهداری محصولات هیلتی  می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در این خصوص تعمیرات دستگاه های هیلتی شما را پذیرا می باشند و چک لیستی در زمینه تعمیر و نگهداری به شما تحویل می دهند و شما با خیال راحت می توانید از سلامت دستگاه خود اطمینان داشته باشید. جهت خرید دریل های هیلتی و همچنین دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

راه‌های ارتباطی فروشگاه اینترنتی و حضوری رضوتولز:

وب‌سایت: https://rezotools.com/

آدرس برای خرید حضوری :

خیابان امام خمینی _  روبروی بیمارستان سینا_ پاساژ تبریز _ پلاک 6

شماره تماس:

02166714171

02166721209

دسته‌بندی: درباره محصولات