آخرین بروز رسانی: 13ام تیر, 1403

دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI

دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI در این […]

دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI

در این مقاله می خواهیم درمورد یک محصول بسیار قدرتمند به نام دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل  GSR 1080-2-LIصحبت کنیم و از کارآیی ها و عملکرد آن بگوییم.

یکی از ابزارهای مهم که در کشور آلمان بوده دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI است که برای باز و بسته کردن پیچ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این پیچ گوشتی همچنین برای سوراخ کاری ها استفاده می کنند.

این پیچ گوشتی نیز یکی دیگر از ابزارهای بسیار قدرتمند هست که فروشگاه اینترنتی رضوتولز آن را به شما پیشنهاد می کند. در زیر می خواهیم به فیچرهای مهم این دریل پیچ گوشتی بپردازیم. در ادامه مقاله با من همراه شوید.

 ویژگی های دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI

  • وزن این دریل 1.2 کیلوگرم است.
  • این دستگاه بدون برق کار می کند و باتری آن لیتیون یونی بوده است که این امکان را به شما می دهد که در هر مکانی ، حتی به دور از شهر و برق شهری بتوانید از آن استفاده نمایید.
  • از این دستگاه همچنین برای سوراخکاری استفاده می شود و سرعت آن در حالت آزاد بین 0 تا 1600 دور بر دقیقه است که این سرعت را می توان تنظیم نمود.
  • همراه این دستگاه یک عدد باتری اضافه نیز وجود دارد که می توانید از آن به عنوان یک باتری یدک استفاده نمایید.
  • دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI دارای سه نظام است که نوع آن خودکار 10 میلی متری می باشد و برای عوض کردن سری های پیچ گوشتی های مورد نیاز برای انجام کار می باشد. که در این صورت دیگر شما نیاز به آچار ندارید.

نگهداری از دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI :

همان‌طور که می‌دانید تمامی ابزار آلات و هر دستگاهی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند که این نگهداری باعث می شود که طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید. نکاتی که در زیر آمده است در خصوص نگهداری از دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI

می باشد. با هم این نگات را می خوانیم.

  • بعد از این که کارتان با دریل تمام شد آن را در جعبه ی مخصوص به خود قرار دهید و در محیطی که درو از تابش مستقیم خورشید باشد نگهداری نمایید.
  • برای تمیز کردن دریل مورد نظر از محصول هایی که مخصوص تمیز کردن دریل و به همراه دستگاه است، استفاده نمایید.
  • دقت داشته باشید که برای روان کردن دریل از سوخت ها و روان کارهای شیمیایی استفاده نکنید مانند روغن، گازوئیل و بنزین و غیره.
  • در صورتی که قطعات دریل دچار اختلال و خراب شدند و نیاز به تعویض داشتند ، لطفا سعی کنید که در درجه اول از طریق نمایندگی ها اقدام به تعمیر و تعویض نمایید.
  • برای تمیز کردن دریل ها از محلول های خاصی که در باکس به همراه دستگاه می باشد استفاده نمایید.

مهم در هنگام استفاده از دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI:

  1. در زمانی که دارید با این دریل کار می کنید دست خود را در زیر دریل قرار بدهید تا باعث حفظ تعادلتان شود.
  2. سرعت این دریل قابل تنظیم بوده و متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید آن را تنظیم نمایید.

خرید دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل  GSR 1080-2-LI

امروزه خرید محصولات و ابزار آلات صنعتی از فروشگاه های اینترنتی شاید کمی سخت به نظر برسد. اما به کمی تحقیق و سرچ های مختلف می توانید فروشگاه معتبر که دارای محصولات اورجینال هستند را پیدا کنید و ابزار آلات خود را از آن فروشگاه خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که در هنگام خرید دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI و یا تماس تلفنی که با کارشناسان ما برقرار می کنید ذکر کنید که این دریل پیچ  گوشتی از برند بوش می باشد.

فروشگاه اینترنتی رضوتولز یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه ابزار آلات صنعتی می باشد که این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه از کشور آلمان وارد ایران می نماید و نمایندگی محصولات هیلتی را برعهده دارد. این فروشگاه اینترنتی همچنین زمینه خرید حضوری را برای مشتریان خود فراهم آورده است که مشتریان می توانند از طریق آدرسی که در سایت درج شده که البته آن را در زیر قرار می دهم به صورت حضوری در فروشگاه حاضر شوند و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

آدرس فروشگاه اینترنتی رضوتولز : خیابان امام خمینی – روبروی بیمارستان سینا پاساژ تبریز – پلاک ۶

تلفن های کارشناسان فروش و پشتیبانی :

66714171 (021)

66721209 (021)

همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ و تلگرام با ما و کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره ها و راهنمایی های لازم در خصوص محصولی که قصد خرید آن را دارید را از آن ها بخواهید. ما خوشحال می شویم بتوانیم به شما کمک کنیم.

خدمات پس از فروش دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSR 1080-2-LI

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک فروشگاه اینترنتی خوب دارا می باشد، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود می باشد. رضوتولز یکی از مهمترین نمایندگان محصولات وارداتی از کشور آلمان می باشد که علاوه بر ضمانت نامه ای که به همراه دستگاه در باکس آن می باشد. خدماتی را جهت تعمیر و سرویس به مشتریان خود به صورت رایگان می دهد.

در صورت بروز ایراد و خرابی در محصولات فروشگاه اینترنتی رضوتولز، تا 2 سال از تاریخ خرید، به صورت حرفه ای و کاملا رایگان از آن مراقبت و تعمیر آن را انجام می دهیم و پس از آن، با اثبات کیفیت محصولات خود با تعیین محدودویت هزینه تعمیر برای طول عمر ابزار ارائه می دهیم. ما حتی ضمانت مادام العمر سازنده در برابر نقص های ساخت را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. دانستن این موضوع نه تنها آرامش بخش است، بلکه در این زمینه منحصر به فرد برای یک فروشگاه اینترنتی می باشد.

 

دسته‌بندی: درباره محصولات