تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

0 (0) 0 دیدگاه
ویژگی های مهم
  • تخریب سریع و قوی
  • تیغه های دو فلزی پیشرو در صنعت برای برش سریع و عمر طولانی
  • فروشنده: رضوتولز (ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • آماده ارسال از انبار تهران به تمام نقاط

تماس بگیرید

ضمانت اصالت کالا
مشاوره تخصصی
امکان پرداخت کارت به کارت
خدمات پس از فروش

توضیحات محصول

HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15 برای برش چوب های از جنس نرم استفاده می شود. در واقع برای برش بهتر و سریع تر انواع چوب ها انتخاب یک تیغ اره مناسب با جنس چوب الزامی است. این انتخاب هم کیفیت برش و سرعت برش را بهبود می بخشد و هم باعث افزایش طول عمر تیغ اره شما می شود.

برای انتخاب نوع تیغ اره باید حتما جنس درخت یا الوار را بدانیم. این که بدانیم نوع چوب ما از نوع سفت یا نرم است  در صنعت برش بسیار حایز اهمیت است. یکی از اساسی ترین بخش های انتخاب یک تیغ اره مناسب برای برش چوب دانستن نوع درخت و الوار از جهت سخت یا نرم بودن است  که چنانچه نوع چوب و درخت مورد نظر جهت براش از جمله درختان نرم باشد میبایست از گام ریز و چنانچه از و چنانچه از نوع سخت باشد میبایست از گام درشت، در انتخاب تیغ اره نواری مخصوص برش چوب استفاده کرد.

امکانات

  • تیغه های دو فلزی پیشرو در صنعت برای برش سریع و عمر طولانی

برنامه های کاربردی

  • تخریب سریع و قوی
  • تیغه های چوبی
  • اسکلت ها
  • چوب تعبیه شده در فلز

خرید از فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی

فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، بخشی از گروه تجاری رضو با سابقه‌ی طولانی در بازار حسن‌آباد، به عنوان نمایندگی معتبر محصولات هیلتی در ایران آماده‌ایم تا به نیازهای شما در زمینه ابزارهای صنعتی و مهندسی پاسخ دهیم.

چرا فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)؟

  1. سابقه و اعتماد: با بیش از سه دهه تجربه در عرصه تجارت ابزارهای صنعتی، گروه تجاری رضو افتخار می‌کند که نمایندگی محصولات هیلتی را در ایران ارائه دهد. ما از این مجموعه تجاری با تاریخچه قوی و معتبر بهره می‌بریم.
  2. گارانتی اصالت: محصولاتی که از ما خرید می‌کنید، با گارانتی اصالت ارائه می‌شوند. این به معنای اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات هیلتی است.
  3. تنوع محصولات: در فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، مجموعه‌ای گسترده از محصولات هیلتی را ارائه می‌دهیم. از چسب‌ها و تجهیزات نصب میلگردها تا ابزارهای اتصالی و مواد شیمیایی، همه چیز در اینجا موجود است.
  4. ارسال به سراسر ایران: ما محصولاتمان را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کنیم. از تهران تا شهرها و روستاهای دورافتاده، ما در خدمت شما هستیم.
  5. مشاوره رایگان: ما ارائه مشاوره رایگان به شما ارزشمندان می‌دهیم تا در انتخاب محصولات مناسب و در اجرای پروژه‌هایتان، همراه شما باشیم.

از ما خرید کنید و از تجربه خریدی امن و مطمئن بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات و خدمات ما، به فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز) به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید. اگر سوالی دارید، از قسمت “تماس با ما” با تیم ما آماده‌ایم که به شما کمک کند.”

تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15(5)a

تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

  • فروشنده: رضوتولز(ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال از انبار تهران

تماس بگیرید

مشخصات فنی

HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تيغ اره كوتاه چوب هيلتي HILTI Recip.saw blade W-CSR WF15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *