بتن کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR

HILTI TE 1000-AVR

0 (0) 0 دیدگاه
3 ماه گارانتی ممتاز
ویژگی های مهم
  • وزن بدون باتری 12.5 کیلوگرم
  • بتن شکن همه کاره برای تخریب دیوار بتن و کف
  • لرزش بسیار کم ابزار به دلیل سیستم زیر شاسی هیلتی
  • سیستم حذف گرد و غبار
  • فروشنده: رضوتولز (ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • آماده ارسال از انبار تهران به تمام نقاط

تماس بگیرید

ضمانت اصالت کالا
مشاوره تخصصی
امکان پرداخت کارت به کارت
خدمات پس از فروش

توضیحات محصول

HILTI TE 1000-AVR

معرفی بتن کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR

بتن کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR  یکی از قدرتمندترین و کارآمد ترین ابزار برقی در خانواده ابزارهای برقی است، برای انجام عملیات تخریب طراحی شده‌اند.چکش تخریب مدل TE 1000-AVR از هیلتی، با یک موتور 1750 وات، به عنوان یک ابزار با کارایی بالا و نسبت وزن به قدرت برتر، در کلاس خود شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، سیستم AVR (کاهنده لرزه) است که تقریباً 70 درصد از لرزش را درون خود دستگاه حفظ کرده و به اپراتور منتقل نمی‌کند. به همین دلیل، اپراتور می‌تواند مدت زمان بیشتری را به فعالیت تخریب ادامه دهد. همچنین، دریل تخریب مدل TE 1000-AVR از هیلتی با چراغ سرویس که زمان سرویس دستگاه را به مالک هشدار می دهد مجهز شده است و موتوری بدون زغال و مکانیزم قدرتمند پنوماتیک دارد. علاوه بر این، قابلیت نصب بر روی سیستم DRS نیز وجود دارد که جلوگیری از انتشار گرد و خاک را در هنگام استفاده فراهم می‌کند. این ابزارها به طور عمده برای تخریب سازه‌های سخت بتنی مانند دیوارها و سطوح زمین استفاده می‌شوند. شرکت هیلتی نیز مدل‌های متنوعی از چکش‌های تخریب تولید کرده است، که به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین ابزارهای برقی و دستی برای انجام هر نوع عملیات تخریب شناخته می‌شوند..

 

بتن‌کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR

برنامه های کاربردی

  • تخریب بتن و بنایی در سطح کف
  • برداشتن کاشی، بوش و فشرده سازی
  • بازسازی انواع کفپوش
  • اسکنه اصلاحی مانند تنظیمات در و پنجره دهانه ها

امکانات

  • سیم منبع تغذیه قابل جدا شدن برای تعویض سریع و آسان سیم های تغذیه آسیب دیده/شکسته در محل کار
  • سیستم حذف گرد و غبار اختیاری TE DRS-B که تا 95 درصد گرد و غبار را جمع آوری می کند
  • تطبیق پذیری بالا – طراحی در خط برای شکستن کف و دسته جانبی ارگونومیک برای شکستن گاه به گاه دیوار
  • موتور بدون جاروبک SR و سیستم‌های روغن‌کاری سه محفظه بدون نیاز به تعمیر و نگهداری برای فواصل سرویس طولانی‌تر و طول عمر ابزار
  • لرزش بسیار کم ابزار به دلیل سیستم زیر شاسی هیلتی AVR (کاهش لرزش فعال)

 

بتن‌کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR

بتن‌کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR رضو

چکش تخریب مدل TE 1000-AVR از هیلتی، با یک موتور 1750 وات، به عنوان یک ابزار با کارایی بالا و نسبت وزن به قدرت برتر، در کلاس خود شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، سیستم AVR (کاهنده لرزه) است که تقریباً 70 درصد از لرزش را درون خود دستگاه حفظ کرده و به اپراتور منتقل نمی‌کند. به همین دلیل، اپراتور می‌تواند مدت زمان بیشتری را به فعالیت تخریب ادامه دهد. همچنین، دریل تخریب مدل TE 1000-AVR از هیلتی با چراغ سرویس که زمان سرویس دستگاه را به مالک هشدار می دهد مجهز شده است و موتوری بدون زغال و مکانیزم قدرتمند پنوماتیک دارد. علاوه بر این، قابلیت نصب بر روی سیستم DRS نیز وجود دارد که جلوگیری از انتشار گرد و خاک را در هنگام استفاده فراهم می‌کند.

 

خرید از فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی

فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، بخشی از گروه تجاری رضو با سابقه‌ی طولانی در بازار حسن‌آباد، به عنوان نمایندگی فروش محصولات و ابزار هیلتی آماده‌ایم تا به نیازهای شما در زمینه ابزارهای صنعتی و مهندسی پاسخ دهیم.

چرا فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)؟

  1. سابقه و اعتماد: با بیش از سه دهه تجربه در عرصه تجارت ابزارهای صنعتی، گروه تجاری رضو افتخار می‌کند که نمایندگی فروش محصولات و ابزار هیلتی را ارائه دهد. ما از این مجموعه تجاری با تاریخچه قوی و معتبر بهره می‌بریم.
  2. گارانتی اصالت: محصولاتی که از ما خرید می‌کنید، با گارانتی اصالت ارائه می‌شوند. این به معنای اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات هیلتی است.
  3. تنوع محصولات: در فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، مجموعه‌ای گسترده از محصولات هیلتی را ارائه می‌دهیم. از چسب‌ها و تجهیزات نصب میلگردها تا ابزارهای اتصالی و مواد شیمیایی، همه چیز در اینجا موجود است.
  4. ارسال به سراسر ایران: ما محصولاتمان را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کنیم. از تهران تا شهرها و روستاهای دورافتاده، ما در خدمت شما هستیم.
  5. مشاوره رایگان: ما ارائه مشاوره رایگان به شما ارزشمندان می‌دهیم تا در انتخاب محصولات مناسب و در اجرای پروژه‌هایتان، همراه شما باشیم.

از ما خرید کنید و از تجربه خریدی امن و مطمئن بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات و خدمات ما، به فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز) به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید. اگر سوالی دارید، از قسمت “تماس با ما” با تیم ما آماده‌ایم که به شما کمک کنیم.”

بتن کن هیلتی TE-1000 AVR HIDRIVE

بتن کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR

  • فروشنده: رضوتولز(ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال از انبار تهران

تماس بگیرید

مشخصات فنی

HILTI TE 1000-AVR

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بتن کن هیلتی HILTI TE 1000-AVR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *