مته چهار شيار 11 سانتیمتر RITTER & DREBIT

RITTER & DREBIT Metric hammer drill bit 11 cm

0 (0) 0 دیدگاه
ویژگی های مهم
  • شکل سر: مولتی کاتر
  • مواد پایه: بتن مسلح، بتن، آجر، بنایی
  • فروشنده: رضوتولز (ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • آماده ارسال از انبار تهران به تمام نقاط

۰ تومان

ضمانت اصالت کالا
مشاوره تخصصی
امکان پرداخت کارت به کارت
خدمات پس از فروش

توضیحات محصول

RITTER & DREBIT Metric hammer drill bit 11 cm

مته چهار شيار 11 سانتیمتر RITTER & DREBIT

عملکرد، مزایا و کاربردها

مته چهار شيار 11 سانتیمتر RITTER & DREBIT از جمله بهترین ابزارهای سوراخ کاری در بتن به شمار می‌آیند. این ابزارها با داشتن نوک‌های کاربیدی، از سایش کمتری نسبت به مته‌های معمولی برخوردارند و قادرند با دقت بالا و سرعت مناسب، سوراخ‌هایی با قطرهای متنوع در بتن ایجاد کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مته‌ها، عمر طولانی‌تر آنها است که به نسبت مته‌های معمولی تا ۳۰ درصد بیشتر می‌باشد. این مزیت می‌تواند در بهبود مدیریت هزینه‌ها و کاهش نیاز به تعویض مکرر مته‌ها تاثیرگذار باشد.

یک ویژگی دیگر این مته‌ها، طراحی منحصر به فرد سر مته با چهار شیار چهارگوش الماسی است. این طراحی به شدت از گیر کردن و شکستن نوک مته جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود مته در حین کارکرد پایدارتر و کارآمدتر عمل کند.

همچنین، داشتن نشانگر سطح فرسودگی بر روی این مته‌ها، به کاربر این امکان را می‌دهد تا حتی اگر به صورت خیلی کم مته آسیب ببیند، تا زمانی که این نشانگر قابل مشاهده باشد، از آن استفاده کند. این ویژگی می‌تواند در بهبود کارایی و ایمنی در استفاده مداوم مته‌ها تاثیرگذار باشد.

کاربردها:

مته‌های چهار شیار آلمانی ریتر و دربیت به‌خصوص برای کاربردهایی مانند نصب اجزای ساختمانی، مونتاژ تجهیزات صنعتی، حفاری‌های عمیق در بتن، و سایر فعالیت‌های مشابه که نیاز به دقت بالا و استحکام بیشتر دارند، استفاده می‌شوند. همچنین در کارهای مرتبط با ساختمان‌سازی و ایجاد سوراخ‌هایی با قطرهای مختلف در بتن، این مته‌ها عملکرد بی‌نظیری دارند.

مته‌های چهار شیار آلمانی ریتر و دربیت با ویژگی‌ها و کاربردهای گسترده‌ای که دارند، به عنوان ابزاری حیاتی و کارآمد در صنعت ساخت و ساز و صنایع مرتبط مورد توجه قرار می‌گیرند و می‌توانند بهبود چشمگیری را در کارایی و دقت در انجام فعالیت‌های مربوطه به ارمغان بیاورند.

ویژگی ها و برنامه های کاربردی
امکانات

  • سر کاربید جامد جدید در برابر سایش مقاومت بالایی دارد و سوراخ‌های دقیق‌تری برای تنظیم لنگر ایجاد می‌کند – تا 30٪ طول عمر بیشتر نسبت به سایر مته‌ها.
  • نسل جدید کاربید(نوک مته) یکنواخت و محکم، مصرف کمتر مته، دقت بیشتر سوراخکاری برای کاشت انکر.
  • سر کاربید جامد دارای فناوری گرادیان – مهندسی شده برای سوراخ کردن آسان در میلگرد.
  • مارپیچ چهارگانه و هندسه سر بهینه برای سرعت حفاری مداوم و سریع با طول عمر بالاتر در مته.

برنامه های کاربردی

  • حفاری سوراخ برای لنگرهای فلزی در بتن مسلح و غیر مسلح
  • حفاری سوراخ برای اتصالات میلگرد پس از نصب
  • حفاری سوراخ های زهکشی برای خشک کردن ساختمان ها
  • حفاری سوراخ برای لوله ها و کابل ها

خرید از فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی

فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، بخشی از گروه تجاری رضو با سابقه‌ی طولانی در بازار حسن‌آباد، به عنوان نمایندگی فروش محصولات و ابزار هیلتی آماده‌ایم تا به نیازهای شما در زمینه ابزارهای صنعتی و مهندسی پاسخ دهیم.

چرا فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)؟

  1. سابقه و اعتماد: با بیش از سه دهه تجربه در عرصه تجارت ابزارهای صنعتی، گروه تجاری رضو افتخار می‌کند که عرضه کننده محصولات و ابزار هیلتی می باشد. ما از این مجموعه تجاری با تاریخچه قوی و معتبر بهره می‌بریم.
  2. گارانتی اصالت: محصولاتی که از ما خرید می‌کنید، با گارانتی اصالت ارائه می‌شوند. این به معنای اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات هیلتی است.
  3. تنوع محصولات: در فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز)، مجموعه‌ای گسترده از محصولات هیلتی را ارائه می‌دهیم. از چسب‌ها و تجهیزات نصب میلگردها تا ابزارهای اتصالی و مواد شیمیایی، همه چیز در اینجا موجود است.
  4. ارسال به سراسر ایران: ما محصولاتمان را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کنیم. از تهران تا شهرها و روستاهای دورافتاده، ما در خدمت شما هستیم.
  5. مشاوره رایگان: ما ارائه مشاوره رایگان به شما ارزشمندان می‌دهیم تا در انتخاب محصولات مناسب و در اجرای پروژه‌هایتان، همراه شما باشیم.

از ما خرید کنید و از تجربه خریدی امن و مطمئن بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات و خدمات ما، به فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (رضوتولز) به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید. اگر سوالی دارید، از قسمت “تماس با ما” با تیم ما آماده‌ایم که به شما کمک کند.”

مته چهار شیار ریتر ritter

مته چهار شيار 11 سانتیمتر RITTER & DREBIT

  • فروشنده: رضوتولز(ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال از انبار تهران

۰ تومان

مشخصات فنی

RITTER & DREBIT Metric hammer drill bit 11 cm

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مته چهار شيار 11 سانتیمتر RITTER & DREBIT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *