انکر شیمیایی / چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4

HILTI HIT-RE 500 V4

0 (0) 0 دیدگاه
ویژگی های مهم
  • وزن 750 گرم
  • حجم 500 میلی لیتر
  • تاییدیه دارای اعتبار لرزه ای اروپا (C1/C2)
  • رنگ چسب قرمز
  • مناسب برای طول مهارهای نسبتا زیاد
  • زمان گیرایش سریعتر نسبت به انکرهای اپوکسی
  • فروشنده: رضوتولز (ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا
  • آماده ارسال از انبار تهران به تمام نقاط

تماس بگیرید

ضمانت اصالت کالا
مشاوره تخصصی
امکان پرداخت کارت به کارت
خدمات پس از فروش

توضیحات محصول

HILTI HIT-RE 500 V4

چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4

چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4 برای پروژه‌های مقاوم‌سازی و ساختمانی در مناطق لرزه‌خیز,سردسیر و شرایط محیطی مرطوب و خشک بسیار مناسب است. این ویژگی موجب افزایش تقاضای زیاد این نوع چسب شده است.
انکر شیمیایی / چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4 از برند هیلتی یکی از قوی‌ترین انکرهای شیمیایی تزریقی اپوکسی برای نصب میلگرد و انکر در بتن ترک‌دار و غیر ترک‌دار با مقاومت مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.و هم چنین ز جمله ویژگی‌های انکر شیمیایی HIT-RE 500 V4 می‌توان به زمان‌گیری کم آن اشاره کرد. این ویژگی به معنای این است که نسبت به انکرهای اپوکسی سنتی، زمان مورد نیاز برای تاخیر و مهار انکر به مراتب کمتر است. این امر می‌تواند زمان و هزینه‌های کاری را بهبود بخشد.

انکر شیمیایی HIT-RE 500 V4 هیلتی با ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فرد خود یک انتخاب عالی برای نصب انکر و میلگرد با قابلیت اطمینان بالا در پروژه‌های ساختمانی و مقاوم‌سازی است. این محصول مطابق با استانداردها و تاییدیه‌های بین‌المللی تولید می‌شود و به تقویت اتصالات سازه‌ها و افزایش ایمنی آنها کمک می‌کند.چسب هیلتی HILTI HIT-RE 500 V4

ویژگی‌های چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4 عبارتند از:

  1. مناسب برای بتن‌های خشک و مرطوب: این انکر به خوبی بر روی بتن‌های خشک و مرطوب قابل استفاده است و با روش‌های نصب استاندارد متناسب می‌شود.
  2. زمان گیرایش مناسب: انکر HIT-RE 500 V4 از زمان‌گیری کمتری نسبت به برخی انکرهای دیگر برخوردار است. این ویژگی به تسریع و افزایش کارایی در پروژه‌هایی که زمان در اولویت قرار دارد کمک می‌کند.
  3. مناسب برای مناطق سردسیر: با توجه به ویژگی‌های این انکر، مناسبیت استفاده از آن در مناطق با زمستان‌های سرد و شرایط سردسیری فراهم است.
  4. مناسب برای طول مهارهای نسبتاً زیاد: این انکر به علت قدرت باربری بالایی که دارد، برای نصب انکرهای با طول زیاد مناسب است.
  5. مناسب برای بتن ترکدار و غیرترکدار C20-50: این انکر برای بتن‌های با مقاومت مختلف در محدوده C20 تا C50 قابل استفاده است، بنابراین برای انواع پروژه‌ها مناسب است.
  6. تاییدیه عملکرد در اروپا (TR069): این انکر دارای تاییدیه عملکرد از سازمان‌ها و استانداردهای معتبر اروپایی بوده و به اثبات کیفیت و عملکرد آن می‌پردازد.
  7. تاییدیه معتبر لرزه‌ای اروپا (C1/C2): انکر HIT-RE 500 V4 دارای تاییدیه معتبر لرزه‌ای اروپایی می‌باشد، که این مورد نشان از توانایی این انکر در مقاوم‌سازی سازه‌ها در مناطق لرزه‌خیز دارد.

این ویژگی‌ها و تاییدیه‌ها از اهمیت این انکر شیمیایی به عنوان یک راهکار قدرتمند در پروژه‌های ساختمانی، مقاوم‌سازی سازه‌ها و اتصالات میلگرد در شرایط مختلف و در مناطق مختلف جهان خبر می‌دهند.

کاربردهای انکر شیمیایی مدل HIT-RE 500 V۴

انکر شیمیایی مدل HIT-RE 500 V4 از برند هیلتی به عنوان یک راهکار چندمنظوره در پروژه‌های ساختمانی و مقاوم‌سازی سازه‌ها استفاده می‌شود. این انکر دارای کاربردهای متنوعی است که عبارتند از:
  1. کاربردهای لرزه‌ای غیرسازه‌ای (C1): مناسب برای استفاده در پروژه‌هایی که به عنوان انکرهای غیرسازه‌ای در نقاطی نیاز به مقاومت در برابر زلزله دارند.
  2. نوسازی و مقاوم‌سازی سازه‌ها: این انکر به عنوان یک راهکار مقاوم‌سازی سازه‌ها در برابر زلزله و سایر خطرات استفاده می‌شود. می‌توان با استفاده از HIT-RE 500 V4 سازه‌های قدیمی را بهبود داد و مقاوم‌تر کرد.
  3. اتصالات سازه‌ای پس از ریزی و سخت شدن بتن: مناسب برای اتصال المان‌های فولادی و میلگردها به بتن پس از ریزی و سخت شدن آن. این نوع اتصالات عمدتاً برای ستون‌های فولادی، تیرها و اتصالات دیگر در سازه‌های ساختمانی استفاده می‌شود.
  4. نصب المان‌های سازه‌ای فولادی: HIT-RE 500 V4 برای نصب و اتصال المان‌های فولادی به بتن مانند ستون‌ها، تیرها و اجزای دیگری از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. اتصال بیس‌پلیت‌ها در بتن ترک‌دار و شرایط لرزه‌ای چالش‌برانگیز: این انکر مناسب برای اتصال و نصب بیس‌پلیت‌ها در شرایطی که بتن دارای ترک‌ها است و برای سازه‌هایی که در مناطق لرزه‌ای و شرایط چالش‌برانگیز واقع شده‌اند.

همچنین، انکر شیمیایی HIT-RE 500 V4 با ویژگی‌هایی که دارد، مناسب برای اتصالات میلگردها و انکرها در بتن‌های با مقاومت مختلف و شرایط متنوع می‌باشد.

 

مشخصات فنی چسب هیلتی R 500 V4

نام چسب HILTI HIT RE 500 V4
وزن ۷۵۰ g
حجم ۵۰۰ ML
نوع چسب سوسیج
رنگ چسب قرمز
نوع کارتریج گان کارتریج مشکی
دمای نگهداری ۵ درجه سانتی گراد تا ۲۵ درجه سانتی گراد
گان مورد نیاز برای تزریق گان هیلتی HDM 500
درجه حرارت در حین کار از ۴۰- درجه سانتی گراد تا ۷۵ درجه سانتی گراد

خرید از فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی

فروشگاه ابزار صنعتی هیلتی (گروه تجاری رضو) با افتخار خدمات خود را به عنوان یکی از بهترین واحدهای تجاری در زمینه‌ی تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی ارائه می‌دهد. ما همواره در تلاشیم تا رضایت شما عزیزان را از خرید ابزارهای صنعتی تضمین نماییم و تجربه خریدی آسان، سریع و موثر برایتان فراهم آوریم.

در این راستا، ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، تازه‌ترین روش‌های ارتباطی را ارائه می‌دهیم. از این‌پس شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود و یا رایانه به‌سادگی به وب‌سایت رضوتولز دسترسی پیدا کنید و محصولات متنوع ما را بررسی و انتخاب کنید، سپس سفارش خود را در کمترین زمان ثبت نمایید.

برای مشاوره خرید و ارتباط با کارشناسان فروش می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما اقدام نمایید.

پس از ثبت سفارش، با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین و یا انتقال به کارت، می‌توانید وجه خرید خود را پرداخت کنید. تیم ما با سرعت و دقت بسیاری از گزینه‌های پستی فوری را برای ارسال سفارش شما در اختیار دارد، تا به سرعت سفارش شما به دستتان برسد.

ما با افتخار شما را در تمام مراحل خرید همراهی می‌کنیم و از تجربه خریدی رضایت‌بخش اطمینان حاصل می‌کنیم. به ما اعتماد کنید و از خدمات حرفه‌ای و کیفیت برتر محصولاتمان بهره‌مند شوید. برای تأمین ابزارهای صنعتی موردنیازتان، همچنان در کنار شما خواهیم بود.

انکر شیمیایی / چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4 فروشگاه رضوتولز

انکر شیمیایی / چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4

  • فروشنده: رضوتولز(ابزار صنعتی هیلتی)

  • گارانتی اصالت و سلامت کالا

  • آماده ارسال از انبار تهران

تماس بگیرید

مشخصات فنی

HILTI HIT-RE 500 V4

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انکر شیمیایی / چسب کاشت هیلتی مدل HILTI HIT-RE 500 V4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *